Terugkeer
Alle producten hebben 1 jaar garantie, 30 dagen geld terug.
Niet defect product
1. Als u na de aankoop van gedachten verandert, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We kunnen uw bestelling annuleren voor uw aanvraag. Als uw bestelling echter is verzonden, bent u verantwoordelijk voor alle verzendkosten (inclusief verzending, verwerking en retourzending) en worden 15% restockkosten in rekening gebracht. Om het product te retourneren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor een Return Authorization (RMA).
2. Wanneer u het pakket opent, maar niet tevreden bent met de ontvangen artikelen. Het is noodzakelijk om een RMA-nummer van ons te hebben, u betaalt voor de retourzending, wij regelen volledige terugbetaling wanneer we het retourpakket hebben ontvangen.
3. Wij streven ernaar om uw gewenste producten zo snel mogelijk te leveren. Als u defecte producten ontvangt als gevolg van onze fout, neemt u dan contact op met onze klantenservice om een Vervangende of terugbetaling te verkrijgen. Wij zullen de uitwisseling of terugbetalingsovereenkomst maken nadat de goederen zijn geretourneerd.
Defect product
1. Al onze producten hebben 1 jaargarantie. Defecte producten kunnen worden vervangen als ze binnen een jaar na de datum van aankoop worden geretourneerd. Als de producten niet goed werken, neem dan eerst contact op met onze klantenservice om uw probleem op te lossen. Stuur de producten niet rechtstreeks naar ons zonder een RMA-nummer te ontvangen. Het is voor ons moeilijk om uw transactiebestand te vinden, waardoor de wijziging of terugbetaling kan worden vertraagd.
2. Defecte producten moeten binnen 30 dagen na de datum van RMA-uitgifte worden geretourneerd. Anders is er geen Vervangende of restitutie.
3. Als de garantie vervalt of de producten verkeerd worden gebruikt, wordt deze ongeldig.
4. Originele verzend-, verwerkings- en retourkosten worden niet terugbetaald.
5. Het is niet toegestaan om het defecte artikel persoonlijk in te ruilen voor ruiling.
RMA methode
1. Bewaar het pakket en de documenten nadat u de producten van ons hebt ontvangen. Omdat u deze moet opgeven wanneer u in de toekomst een defect product retourneert.
2. Bel of E-mail onze klantenservice om een RMA-nummer te ontvangen. We zouden blij zijn als u ons uw naam, uw E-mail adres, uw telefoonnummer en uw factuur geeft. We sturen u een RMA-nummer per E-mail.
3. Vervang de originele verpakking door alles wat u hebt ontvangen, inclusief de bijgevoegde documenten. Het ontbreken van originele componenten kan leiden tot een weigering van de uitwisseling of een terugbetaling door ons.
4. Schrijf duidelijk het RMA-nummer op de buitenkant van het pakket en stuur het naar ons terug. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen van klanten die de RMA niet markeren zoals gevraagd. Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk moet zijn voor het verlies van de zending.